
SiSchedule
Spletna aplikacija siSCHEDULE® je namenjena razporejanju delovnih izmen zaposlenih po deloviščih in skupinah, vodenju odsotnosti in razpoložljivosti zaposlenih. Program je namenjem bolnicam, lekarnam, trgovinam in ostalim, ki želijo imeti urejen in sistematiziran način dela.
Spletna aplikacija siSCHEDULE® je namenjena razporejanju delovnih izmen zaposlenih po deloviščih in skupinah, vodenju odsotnosti in razpoložljivosti zaposlenih. Razporeditev izmen v aplikaciji poteka v dveh fazah: pripravi in potrditvi razporeda. Vsi podatki, ki prihajajo v sistem se shranjujejo v MYSQL podatkovno bazo kjer so na razpolago za kasnejše obdelave in analize (statistike in poročila). Sam sistem izvaja tudi avtomatično preverjanje razporeda, kar pomeni, da obvešča morebitne napake/neskladnosti ob upoštevanju dela prostega dneva ali preseganja delovnih tedenskih ur.
Dostop kot administrator omogoča uporabo vseh funkcionalnosti spletne aplikacije siSchedule: določa dostope uporabnikom in nastavitve sistema (npr. struktura organizacije delovnih izmen), razporeja zaposlene po deloviščih in skupinah za katere je zadolžen, vodi odsotnosti in jih potrjuje, ima vpogled v uporabniške razpoložljivosti in statistike, ter izpisuje poročila.
Uporabnik, oziroma zaposleni z omejenim dostopom ima dostop le do nekaterih funkcionalnosti spletne aplikacije siSchedule: osebni koledar izmen, skupni koledar izmen, lahko vnaša osebne odsotnosti in razpoložljivosti, ter izpisuje osebna poročila.
Izdelek nima dodatnih datotek.
Izdelek nima video posnetkov.
za več informacij


Čeprav s podjetjem AMES še ne delamo dolgo, pa smo navdušeni nad kakovostjo, enostavnostjo uporabe in stabilnostjo AMES-ovih izdelk
Preberi več