siSchedule_Logo.jpg

SiSchedule

Spletna aplikacija siSCHEDULE® je namenjena razporejanju delovnih izmen zaposlenih po deloviščih in skupinah, vodenju odsotnosti in razpoložljivosti zaposlenih. Program je namenjem bolnicam, lekarnam, trgovinam in ostalim, ki želijo imeti urejen in sistematiziran način dela.

 

  • Splošno
  • Tehnični podatki
  • Dokumenti
  • Video
  • Slike

Spletna aplikacija siSCHEDULE® je namenjena razporejanju delovnih izmen zaposlenih po deloviščih in skupinah, vodenju odsotnosti in razpoložljivosti zaposlenih. Razporeditev izmen v aplikaciji poteka v dveh fazah: pripravi in potrditvi razporeda. Vsi podatki, ki prihajajo v sistem se shranjujejo v MYSQL podatkovno bazo kjer so na razpolago za kasnejše obdelave in analize (statistike in poročila). Sam sistem izvaja tudi avtomatično preverjanje razporeda, kar pomeni, da obvešča morebitne napake/neskladnosti ob upoštevanju dela prostega dneva ali preseganja delovnih tedenskih ur.    

Dostop kot administrator omogoča uporabo vseh funkcionalnosti spletne aplikacije siSchedule:  določa dostope uporabnikom in nastavitve sistema (npr. struktura organizacije delovnih izmen), razporeja zaposlene po deloviščih in skupinah za katere je zadolžen, vodi odsotnosti in jih potrjuje, ima vpogled v uporabniške razpoložljivosti in statistike, ter izpisuje poročila.

Uporabnik, oziroma zaposleni z omejenim dostopom ima dostop le do nekaterih funkcionalnosti spletne aplikacije siSchedule: osebni koledar izmen,  skupni koledar izmen, lahko vnaša osebne odsotnosti in razpoložljivosti, ter izpisuje osebna poročila.

 

Izdelek nima tehničnih podatkov

Izdelek nima dodatnih datotek.

Izdelek nima video posnetkov.

SiSchedule