Kaj je potrebno urediti pred uvedbo davčnih blagajn?!
Veseli december in novo leto se hitro približujeta, z njima pa tudi davčne blagajne, na katere se bo potrebno predhodno pripraviti. Poskrbite, da boste imeli:
- urejeno internetno povezavo,
- namensko digitalno potrdilo,
- popisane poslovne prostore,
- sprejeti interni akt,
- potrjeno vezano knjigo računov ter
- obvestilo o računu in obveznosti kupca.
Več si preberite v blogu (klikni).
Pripravo vseh potrebnih dokumentov in pridobitev vseh digitalnih potrdil vam lahko priskrbimo tudi mi – obrnite se na info@ames.si za ponudbo.
Pozor! Prijave na seminar o davčnih blagajnah se zbirajo le še danes!
za več informacij

S podjetjem AMES sodelujemo že več kot desetletje in so korekten partner, ki skrbi, da njihova vgrajena oprema deluje brezhibno, nudi strokovno podporo in vedno sledi željam po nadgradnji sistema.
Cinkarna Celje, d.d.
Bernarda Podgoršek Kovač
vodja službe za varstvo okolja