Politika kakovosti
Doseganje celovite kakovosti v AMESu razumemo kot trajen proces stalnega izboljševanja naših proizvodov, storitev in poslovanja, ki je vgrajen v celotno podjetje in se odraža v kakovosti organizacije in poslovne kulture ter v tehniški odličnosti naši h proizvodov in storitev. Odločili smo se, da bomo stalnost in primerljivost celovite kakovosti podjetja interno in zunanje preverjali v skladu z mednarodnimi standardi.
Z uresničevanjem procesa uvajanja in izboljševanja celovite kakovosti podjetja želimo doseči naslednje cilje:
- skladnost sistema celovite kakovosti v AMESu z mednarodnimi standardi in s tem njegovo preglednost in primerljivost
- skladnost naših proizvodov, storitev in poslovanja z zahtevami kupcev
-
odličnost naših proizvodov glede na:
- tehnično izvedbo in ustreznost tehničnim standardom
- zahtevano merilno natančnost in stabilnost
- prijaznost do uporabnika
- varnost
- zanesljivost delovanja
- ekonomičnost
- prijaznost do okolja
- poslovno uspešnost in rast AMESa
- rast ugleda podjetja
- hitre in ustrezne reakcije na zahteve in pritožbe kupcev
- preprečevanje težav, ki jih našim kupcem ali nam samim povzroča pomanjkljiva kakovost
- pravočasno odkrivanje in odpravljanje vseh dejavnikov, ki bi lahko zmanjševali kakovost
- ponos zaposlenih na doseženo visoko raven celovite kakovosti ter s tem krepitev pripadnosti zaposlenih AMESu.
Pri uresničevanju sistema celovite kakovosti podjetja AMES sledimo naslednjim smernicam:
- AMES deluje v celoti, interno in navzven, kot visoko kakovostno podjetje.
- Zagotavljanje kakovosti in odgovornost zanjo sta razporejena po vsem podjetju in po vseh delovnih procesih.
- Vsakdo je osebno odgovoren za kakovost svojega dela.
- Obseg osebne odgovornosti za celovito kakovost podjetja je sorazmeren in usklajen s položajem zaposlenega v podjetju ter jasno opredeljen.
- Vsak zaposleni je dolžan takoj opozoriti na opažene pomanjkljivosti pri uresničevanju sistema kakovosti, odgovorni pa hitro in ustrezno ukrepati.
- Izobraževanje je sestavni del odgovornosti vodstva in zaposlenih za celovito kakovost.
- Kakovosti ni mogoče doseči samo s preverjanjem, temveč jo vgrajujemo v proizvod skozi razvoj, proizvodnjo, servisiranje, ter odnose s poslovnimi partnerji.
- Kakovost proizvodov in storitev, ki jih dobavljamo kupcem, je visoka, opredeljena in stalna.
- Kupci so naši partnerji; uresničevanje njihovih zahtev, usposabljanje kupcev, vzdrževanje in servisiranje naših izdelkov, dokumentacija in obravnava pritožb kupcev ter tehnična pomoč kupcem so del celovite kakovosti naših proizvodov in storitev.
- Osnovni cilj AMESa je zadovoljstvo naših kupcev in zaposlenih.
- Prizadevamo si za korektne in partnerske odnose z dobavitelji, saj taki odnosi pripomorejo k zagotavljanju skladnosti dobavljenih proizvodov z zahtevami, k dobri kakovosti naših izdelkov in k zadovoljstvu kupcev.
Celovita kakovost je strateška usmeritev za stalno krepitev ugleda podjetja AMES, njegove tržne uspešnosti, poslovnih rezultatov, zadovoljstva kupcev in zaposlenih ter dobrih in partnerskih odnosov s kupci. Je temelj za uspešno poslovanje in rast podjetja, zadovoljstvo zaposlenih in za njihovo pripadnost AMESu.
Odgovornost za uresničevanje politike kakovosti zavestno nosijo, v razmerju s svojimi pooblastili, vsi zaposleni v podjetju.
Brezovica pri Ljubljani, 12. 05. 2023
za več informacij
"Ugotovili smo, da so izdelki in storitve, ki smo jih dobili od podjetja AMES, najvišje kakovosti in da nas AMES nikoli ne razočara tudi v vseh poprodajnih storitvah."
Ralph F. Petragnani
Vice President, Sales & Marketing
Belfort Instrument Company
Baltimore, Maryland, USA