Politika kakovosti
Doseganje celovite kakovosti v AMESu razumemo kot trajen proces stalnega izboljševanja naših proizvodov, storitev in poslovanja, ki je vgrajen v celotno podjetje in se odraža v kakovosti organizacije in poslovne kulture ter v tehniški odličnosti naši h proizvodov in storitev. Odločili smo se, da bomo stalnost in primerljivost celovite kakovosti podjetja interno in zunanje preverjali v skladu z mednarodnimi standardi.
Z uresničevanjem procesa uvajanja in izboljševanja celovite kakovosti podjetja želimo doseči naslednje cilje:
- skladnost sistema celovite kakovosti v AMESu z mednarodnimi standardi in s tem njegovo preglednost in primerljivost
- skladnost naših proizvodov, storitev in poslovanja z zahtevami kupcev
-
odličnost naših proizvodov glede na:
- tehnično izvedbo in ustreznost tehničnim standardom
- zahtevano merilno natančnost in stabilnost
- prijaznost do uporabnika
- varnost
- zanesljivost delovanja
- ekonomičnost
- prijaznost do okolja
- poslovno uspešnost in rast AMESa
- rast ugleda podjetja
- hitre in ustrezne reakcije na zahteve in pritožbe kupcev
- preprečevanje težav, ki jih našim kupcem ali nam samim povzroča pomanjkljiva kakovost
- pravočasno odkrivanje in odpravljanje vseh dejavnikov, ki bi lahko zmanjševali kakovost
- ponos zaposlenih na doseženo visoko raven celovite kakovosti ter s tem krepitev pripadnosti zaposlenih AMESu.
Pri uresničevanju sistema celovite kakovosti podjetja AMES sledimo naslednjim smernicam:
- AMES deluje v celoti, interno in navzven, kot visoko kakovostno podjetje.
- Zagotavljanje kakovosti in odgovornost zanjo sta razporejena po vsem podjetju in po vseh delovnih procesih.
- Vsakdo je osebno odgovoren za kakovost svojega dela.
- Obseg osebne odgovornosti za celovito kakovost podjetja je sorazmeren in usklajen s položajem zaposlenega v podjetju ter jasno opredeljen.
- Vsak zaposleni je dolžan takoj opozoriti na opažene pomanjkljivosti pri uresničevanju sistema kakovosti, odgovorni pa hitro in ustrezno ukrepati.
- Izobraževanje je sestavni del odgovornosti vodstva in zaposlenih za celovito kakovost.
- Kakovosti ni mogoče doseči samo s preverjanjem, temveč jo vgrajujemo v proizvod skozi razvoj, proizvodnjo, servisiranje, ter odnose s poslovnimi partnerji.
- Kakovost proizvodov in storitev, ki jih dobavljamo kupcem, je visoka, opredeljena in stalna.
- Kupci so naši partnerji; uresničevanje njihovih zahtev, usposabljanje kupcev, vzdrževanje in servisiranje naših izdelkov, dokumentacija in obravnava pritožb kupcev ter tehnična pomoč kupcem so del celovite kakovosti naših proizvodov in storitev.
- Osnovni cilj AMESa je zadovoljstvo naših kupcev in zaposlenih.
- Prizadevamo si za korektne in partnerske odnose z dobavitelji, saj taki odnosi pripomorejo k zagotavljanju skladnosti dobavljenih proizvodov z zahtevami, k dobri kakovosti naših izdelkov in k zadovoljstvu kupcev.
Celovita kakovost je strateška usmeritev za stalno krepitev ugleda podjetja AMES, njegove tržne uspešnosti, poslovnih rezultatov, zadovoljstva kupcev in zaposlenih ter dobrih in partnerskih odnosov s kupci. Je temelj za uspešno poslovanje in rast podjetja, zadovoljstvo zaposlenih in za njihovo pripadnost AMESu.
Odgovornost za uresničevanje politike kakovosti zavestno nosijo, v razmerju s svojimi pooblastili, vsi zaposleni v podjetju.
Brezovica pri Ljubljani, 12. 05. 2023
za več informacij

"S podjetjem AMES d.o.o. - Avtomatski merilni sistemi za okolje, Mestna občina Velenje že vrsto let sodeluje pri aktivnostih v okviru izvajanja meteoroloških in ekoloških meritev. S kakovostjo storitev in izdelkov, kot tudi s poprodajnimi aktivnostmi podjetja AMES d.o.o., smo zelo zadovoljni in jih iskreno priporočamo tudi ostalim."
Mag. Alenka Pivko Kneževič
univ. dipl. inž arh.
višja svetovlka III